همشهری آنلاین: در پایان مسابقات پنج وزن اول کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان، یونس امامی نماینده وزن ۴۲ کیلوگرم و کامران قاسم‌پور آزادکار وزن ۶۹ کیلوگرم کشورمان صاحب مدال نقره شدند.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، یونس امامی نماینده وزن 42 کیلوگرم کشورمان بعد از پیروزی مقابل حریفانی از آمریکا، هند و روسیه فینالیست شد، اما در دیدار پایانی با نتیجه هشت بر یک مغلوب ریو ماتسویی از ژاپن شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در این وزن 16 آزادکار حضور داشتند.

کامران قاسم‌پور در وزن 69 کیلوگرم بعد از پیروزی مقابل حریفانی از یونان،‌ ارمنستان، روسیه و گرجستان فینالیست شد.

قاسم‌پور نیز در دیدار پایانی با نتیجه 5 بر 3 مقابل عبدالمسلم موخودینوف از آذربایجان شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

در این وزن 28 کشتی‌گیر حضور داشتند.

حسین شهبازی بعد از برتری برابر حریفانی از مغولستان و ارمنستان در یک‌چهارم نهایی مغلوب کشتی‌گیر روس شد، اما با توجه به حضور حریفش در فینال در گروه شانس مجدد به میدان رفت. وی در این مرحله مقابل پراوین از هند به پیروزی رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد، اما برای کسب مدال برنز با نتیجه 8 بر 0 مغلوب ماگومد گادژی‌یف از آذربایجان شد و از کسب مدال بازماند.

در این وزن 24 کشتی‌گیر به روی باسکول رفته بودند.

ابوالفضل حاجی‌پور در وزن 50 کیلوگرم بعد از پیروزی مقابل کشتی‌گیری از قزاقستان، در دور دوم مغلوب لی اسپنسر از آمریکا شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد، از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن 58 کیلوگرم نیز جمال عبادی بعد از پیروزی در دور نخست مقابل حریفی از کانادا، با شکست در دور دوم مقابل هیگوچی از ژاپن از گردونه مسابقات حذف شد.

رده‌بندی انفرادی پنج وزن نخست در پایان روز اول به شرح زیر است:

رده‌بندی انفرادی:

42 کیلوگرم: 1- ریو ماتسویو (ژاپن) 2- یونس امامی (ایران) 3- ویکتور ترزی (اوکراین) و جاتین جاتین (هند)


50 کیلوگرم:1-عبدال شاخبانوف (روسیه) 2- مهیر امیر اصلانوف (آذربایجان) 3- تاتسوهیرو هاسگاوا (ژاپن) واراکلی مخیدزه (گرجستان) و....10- ابوالفضل حاجی‌پور (ایران)


58 کیلوگرم: 1- سلیم کوزان (ترکیه) 2- راماز زوئیدزه (گرجستان) 3- مهمدعلی علی‌اف(آذربایجان) و یورازبیگ تکومارتوف (روسیه)و...11- جمال عبادی (ایران)


69 کیلوگرم: 1- عبدالمسلم مخوددینوف (آذربایجان) 2- کامران قاسم‌پور (ایران) 3- تیمور بیژویف (روسیه) و آلبرتس جوسنکو (لتونی)


85 کیلوگرم: 1- عبدالرشید سعداله‌یف (روسیه) 2- محمد انیس (ترکیه) 3- ژاسولان یرممبت (قزاقستان) و نورماگمود گادژی یف و...5- حسین شهبازی (ایران)

 

کد خبر 228443
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز